Friday 5 July 2013

terima kasih pak 'AISKRIMGORENG!!'

selamat malam...

hari ini saya nak cerita tentang perisa aiskrim kesukaan saya....

aku minat perasa MINT!
walaupun ada kawan-kawan saya yang tak suka perasa mint,apa saya kesah.....
sebab RAMBUT SAMA HITAM, MINAT LAIN-LAIN...
hahahahahahahaah :)

teringat tentang seorang best friend saya ni...baik sangat orangnya...
saya mahu ini!
dia tinggal secara nomad... *maksudnya pindah-randah la..tetapi,bukan yang tinggal di pedalaman tu...
masa study week untuk final sem 2,saya cakap saja2 je nak makan aiskrim,,,,
tiba-tiba,dia yang si baik hati ni pun cakapla nak perasa apa...
dan saya cakapla mahu perasa mint...

TIBA-TIBA....

"nape nak perasa mint??xsedapla... aku xske mint" dia cakap...
saya balas... "eh,sedap je..ko yang xminat...nakbelanje x ni?"
dia cakap.." iyela..."

THEN,bunyi mesej masuk....trek...trek...
"dayah.......perasa mint habis...."

hampanya saya!!!!!
tapi,saya dapat ini..syukur!!!

then,keesokan harinya,dia mesej lagi...
"nak aiskrim x? perasa mint dah ada..."
saya balas... "malas nak turun amik la...nak kena pakai tudung bagai...tututp aurat..." hahaaha

dia ckp "ala...aku hantar kat bawah blok...nt habis,aku xathu..."

sebab perasa mint punye pasal,aku sanggup turun..aku igt,aiskrim cone...rupanya aiskrim goreng,,,anyway...
thanks sahabat...
tapi,sampai sekarang kempunan aiskrim goreng...




No comments:

Post a Comment

Sparkly Santa Hat Ice Cream